Psychologia w coachingu – zaawansowany program dla profesjonalnych coachów i mentorów

O studiachRekrutacjaCzesneProgram studiówPlan zjazdówWykładowcy

mirosława huflejt-łukasik zdjęcie

 

dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik prof. ucz.
kierownik studiów

 

 

Zarejestruj się na Psychologię w coachingu

Rekrutacja już trwa!

Studia są zaawansowanym programem dla coachów oraz profesjonalnych mentorów (którzy mają ukończone szkolenie także w coachingu), będące z jednej strony uzupełnieniem i pogłębieniem
rozumienia procesów psychicznych zachodzących w kliencie coachingu, czyli sposobem na podniesienie wiedzy psychologicznej praktykującym coachom. Z drugiej dodają ram naukowych dla praktyki coachingowej. W szczególności celami studiów jest podniesienie umiejętności uczestników w poniższych obszarach:

  • Coaching jako metoda,
  • Psychologia emocji i motywacji,
  • Psychologia poznawcza,
  • Proces i mechanizmy zmiany w coachingu,
  • Psychologia rozwojowa,
  • Emocje, motywacja wewnętrzna i motywowanie w coachingu,
  • Fenomeny poznawcze w coachingu,
  • Neuronauka,
  • Uważność – zastosowania w coachingu,
  • Psychologia rozwojowa w coachingu,
  • Psychologia różnic indywidualnych,
  • Różnice indywidualne w coachingu,
  • Psychologia społeczna,
  • Zjawiska psychologii społecznej w coachingu,
  • Psychologia organizacji i pracy,
  • Coach w organizacji,
  • Podstawy psychopatologii,
  • Superwizja coachingu
  • Coaching a  psychoterapia –  klient czy pacjent.

Dla kogo:

Adresatami studiów „Psychologia w coachingu..” są:

  • absolwenci studiów wyższych (magisterskich lub licencjackich), niezależnie od ukończonego kierunku studiów,
  • UKOŃCZONE SZKOLENIE CERTYFIKACYJNE W COACHINGU lub studia podyplomowe dające możliwość wykonywania roli coacha, albo ukończone szkolenie lub studia w  coachingu i mentoringu łącznie.

O studiach – w skrócie:

  • 2 semestry
  • 224 godziny dydaktyczne
  • zjazdy średnio co 2 tygodnie
  • zajęcia w soboty i niedziele
  • absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych na UW

____________________________________

Posłuchaj wywiadów z kierownikiem studiów, dr hab. Mirosławą Huflejt-Łukasik w Akademickim Radiu Kampus:

Posłuchaj również rozmowy z dr hab. Mirosławą Huflejt-Łukasik w ramach podcastu „Mistrzowie coachingu” – serii rozmów z najbardziej znanymi polskimi przedstawicielami tej profesji:

 

Limit miejsc
Limit miejsc: 51

Na studia będą przyjmowane osoby posiadające wykształcenie wyższe (magisterskie lub licencjackie). O przyjęciu decydować będzie kolejność zgłoszeń oraz na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających odbyte szkolenie wraz z opisem jego programu.  

Terminy
  • Termin rekrutacji: 08.07.2025 – 18.09.2025
  • Rozpoczęcie studiów: 11 października 2025
Jak się zarejestrować?

Czesne w roku akademickim 2024/2025

a) jednorazowo za cały rok akademicki:
15 500 PLN – płatność do 30.09.2025 r.

b) w dwóch ratach:
I rata:  8 040 PLN – płatność do 30.09.2025
II rata: 8 040 PLN – płatność do 31.01.2026 r.
Łącznie: 16 080 PLN

c) w czterech ratach:
I rata: 4 135 PLN – płatność do 30.09.2025 r.
II rata: 4 135 PLN – płatność do 30.11.2025 r.
III rata: 4 135 PLN – płatność do 31.01.2026 r.
IV rata: 4 135 PLN – płatność do 30.03.2026 r.
Łącznie: 16 540 PLN

Prosimy o wpłaty w wyznaczonych datach, najlepiej kilka dni przed upływającym terminem. System finansowy UW potrzebuje kilku dni na zaksięgowanie wpłaty.  Jako instytucja publiczna jesteśmy zobligowani do naliczania odsetek za nieterminowe wpłaty.

Faktury
Regulamin umów o warunkach odpłatności za studia podyplomowe oraz wystawiania Faktur VAT za czesne na studiach podyplomowych na Wydziale Psychologii UW

1. Umowa dwustronna o warunkach odpłatności za studia podyplomowe przy samodzielnym opłacaniu studiów przez Słuchacza oraz FV na dane Słuchacza:

  • Umowa podpisywana między Słuchaczem oraz Uniwersytetem Warszawskim, figurującym w umowie jako „Uczelnia”, reprezentowanym przez Dziekana Wydziału Psychologii UW.
  • Umowa w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (jednym dla Słuchacza, jednym dla Uczelni), podpisywana jest przez Słuchacza podczas trwania rejestracji na studia.
  • Po podpisaniu umowy dwustronnej, Słuchacz może otrzymać fakturę za naukę na studiach podyplomowych wystawioną na dane Słuchacza. Prośbę o wystawienie faktury Słuchacz zgłasza każdorazowo (mailowo lub osobiście) do sekretariatu studiów podyplomowych wypełniając wniosek o wystawienie faktury. Faktury wystawiane są zawsze na dane słuchacza.
  • Po podpisaniu umowy dwustronnej nie ma możliwości otrzymania FV na dane firmy/ pracodawcy/ instytucji/ własnej działalności gospodarczej.

2. Umowa trójstronna o warunkach odpłatności za studia podyplomowe przy całościowym lub częściowym opłacaniu studiów przez Podmiot finansujący oraz FV na dane Słuchacza z  Podmiotem finansującym jako płatnikiem:

  • Umowa podpisywana między Słuchaczem, Podmiotem finansującym oraz Uniwersytetem Warszawskim, figurującym w umowie jako „Uczelnia”, reprezentowanym przez Dziekana Wydziału Psychologii UW.
  • W przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej, Słuchacz podpisuje Umowę w imieniu własnym oraz właściciela działalności.
  • Umowa w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, (jednym dla Słuchacza, jednym dla Podmiotu finansującego oraz jednym dla Uczelni), podpisywana jest przez Słuchacza w trakcie trwania rejestracji na studia.
    Faktury VAT na dane Słuchacza z danymi Podmiotu finansującego jako płatnika podane w umowie trójstronnej wystawiane będą po zgłoszeniu tego przez  Słuchacza, który uzupełnia odpowiedni wniosek i przesyła go do sekretariatu. Konieczne jest każdorazowe zgłoszenie zapotrzebowania na fakturę, najlepiej niezwłocznie po wpłacie.  
  • Faktury wystawiane są zawsze na dane Słuchacza z danymi Podmiotu finansującego wskazanego jako płatnika.

Wniosek o fakturę (kliknij by pobrać)

Program studiów PwC wraz z efektami uczenia się, od 2025_2026

Studia liczą 224 godziny dydaktyczne, w tym 68 godzin wykładów oraz 156 godziny warsztatów.

ZASADY UKOŃCZENIA STUDIÓW
Warunkiem ukończenia studiów podyplomowych przez słuchacza jest zaliczenie wszystkich zajęć (uzyskanie 44 punktów ECTS) i uzyskanie pozytywnych ocen z 8 testów. Ocena końcowa ustalana będzie na podstawie średniej uzyskanej w 8 testach kończących wykłady.

Słuchacz może opuścić tylko dwa zjazdy warsztatowe.

Istnieje możliwość odrobienia opuszczonych zjazdów z kolejną edycją.

Coaching jako metoda - dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik, prof. ucz.
wykład – 4 godziny, 1 ECTS
Celem wykładu jest pogłębione zapoznanie słuchaczy z coachingiem jako metodą wspierania w rozwoju ludzi i organizacji. Wykład dostarcza wiedzę o coachingu i innych metodach czy rolach społecznych, które mają punkty wspólne z coachingiem. Pokazuje jakie są źródła coachingu oraz jego podstawy w psychologii.
Psychologia emocji i motywacji - dr Dorota Kobylińska
wykład – 12 godzin, 3 ECTS
Podstawowym celem wykładu jest zapoznanie słuchaczy z wiedzą na temat uwarunkowań, natury i konsekwencji procesów emocjonalnych i motywacyjnych w życiu człowieka. Przedstawione zostanie rozróżnienie na refleksyjne i automatyczne systemy emocji i motywacji. Omawiane zjawiska będą analizowane zarówno z perspektywy badań i teorii psychologicznej, jak i w kontekście codziennego funkcjonowania człowieka oraz potencjalnych zastosowań przekazywanej wiedzy w praktyce zawodowej i w relacjach interpersonalnych.
Psychologia poznawcza - dr Dorota Kobylińska
wykład – 12 godzin, 3 ECTS
Wykłady mają na celu przybliżenie uczestnikom wiedzy psychologicznej (popartej wynikami badań naukowych) z zakresu wybranych procesów poznawczych. Opisywane będą głównie mechanizmy poznania społecznego, które uczestnicy mogą identyfikować w swoim codziennym życiu zawodowych i prywatnym. Uzyskana wiedza może przydać się w lepszym rozumieniu procesów spostrzegania, interpretowania sytuacji czy podejmowania decyzji.
Proces i mechanizmy zmiany w coachingu - dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik, prof. ucz./ dr Jan Jędrzejczyk/ mgr Piotr Pawłowski
seminarium – 10 godzin, 2 ECTS
Seminarium ma na celu omówienie sposobów pracy w ramach coachingu, elementów procesu oraz powiązań zjawisk z oddziaływaniami w ramach interwencji (pytań, technik).
Psychologia w coachingu - dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik, prof. ucz./ dr Jan Jędrzejczyk/ mgr Piotr Pawłowski
seminarium – 10 godziny, 2 ECTS
Seminarium ma na celu przedstawienie rozwijającej się na świecie dziedziny psychologii coachingu, omówienie dotychczasowych badań nad coachingiem oraz wskazanie jak wiedza naukowa może przysłużyć się coachowi.
Emocje, motywacja wewnętrzna i motywowanie w coachingu - dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik, prof. ucz./ dr Jan Jędrzejczyk
warsztat – 30 godzin, 4 ECTS
Warsztat ma na celu powiązanie wiedzy akademickiej dotyczącej emocji i motywacji z praktyką coachingu. Ma zwiększyć świadomość mechanizmów leżących u podstaw technik pracy z emocjami oraz świadomość konsekwencji zmian w tym zakresie. Warsztat ma też na celu pogłębienie wiedzy w zakresie psychologii motywacji, w szczególności zrozumienie mechanizmów leżących u podstaw osiągania celów i zjawisk temu towarzyszących oraz zdobycie umiejętności praktycznego wykorzystania tej wiedzy w coachingu.
Fenomeny poznawcze w coachingu
warsztat – 10 godzin, 2 ECTS
Celem warsztatu jest powiązanie wiedzy na temat psychologii poznawczej z praktyką coachingu. Poruszone zostaną następujące podane niżej zagadnienia.
Neuronauka - dr Agnieszka Pluta
seminarium – 4 godzin, 1 ECTS
Podstawowym celem seminarium jest wprowadzenie do głównych zagadnień neunonauk, głównych obszarów problemowych oraz metod badawczych. Słuchacze zdobędą wiedzę na temat interdyscyplinarnego charakteru neunonauk oraz jej związków z naukami ścisłymi, neuropsychologią, psychologią społeczną itp. Słuchacze nauczą się krytycznie analizować wyniki badań z zakresu neuronauk dostrzegając możliwości oraz ograniczenia metod badawczych stosowanych przez neuronaukowców.
Uważność – zastosowania w coachingu - dr Jan Jędrzejczyk
warsztat – 6 godzin, 1 ECTS
Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z koncepcją uważności, a także samowspółczucia. Przedstawione zostaną wyniki badań dotyczących zrozumienia mechanizmów, które są pomocne w zarządzaniu emocjami i osiąganiu celów. Dostarczone zostanie doświadczenie różnych form praktyki uważności, a także samowspółczucia.
Superwizja coachingu - dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik, prof. ucz./ dr Jan Jędrzejczyk/ mgr Piotr Pawłowski
warsztat – 6 godzin, 2 ECTS

Psychologia różnic indywidualnych - prof. dr hab. Bogdan Zawadzki
wykład – 8 godziny, 2 ECTS
Przedmiotem wykładu będzie przedstawienie w zarysie historii oraz najnowszych ustaleń badawczych psychologii temperamentu oraz zagadnień związanych ze stylami poznawczymi. Przedstawiona zostanie również rola temperamentu i stylów poznawczych w codziennym funkcjonowaniu człowieka.
Psychologia rozwojowa - dr hab. Grażyna Katra
wykład – 4 godziny, 1 ECTS
Przedmiotem wykładu będzie psychologia rozwoju człowieka w dorosłości – od późnej adolescencji do późnej starości.
Podstawy psychopatologii - mgr Piotr Pawłowski
wykład – 8 godzin, 2 ECTS
Wykłady będą przedstawiały podstawy psychologii klinicznej oraz symptomatologii.
Psychologia społeczna - dr Rafał Stefański
wykład – 12 godzin, 3 ECTS

Celem zajęć jest dostarczenie studentom podstawowej wiedzy z zakresu psychologii społecznej, a także ćwiczenie umiejętności przekładania wiedzy naukowej z zakresu psychologii społecznej na wnioski dotyczące funkcjonowania ludzi w organizacji.

Psychologia organizacji i pracy - dr Rafał Stefański
wykład – 8 godzin, 2 ECTS
Celem wykładu jest przegląd zagadnień psychologii organizacji i pracy, tworzący ramę i wprowadzenie do wykładów i warsztatów skoncentrowanych na specyficznych wyzwaniach funkcjonowania ludzi w organizacjach i umiejętnościach przydatnych w zwiększaniu efektywności i dobrostanu pracowników, zespołów, organizacji.
Różnice indywidualne w coachingu - dr Jan Jędrzejczyk/ mgr Piotr Pawłowski
warsztat – 20 godzin, 3 ECTS
Celem warsztatu będzie pogłębienie zrozumienia związków między cechami osobowości i temperamentu a procesem i efektami coachingu, oraz wypracowanie krytycznego podejścia do narzędzi pomiaru cech i umiejętności.
Psychologia rozwojowa w coachingu - dr hab. Grażyna Katra
warsztat – 10 godzin, 2 ECTS
Celem warsztatu jest przede wszystkim przedyskutowanie zagadnień rozwojowych dotyczących osób dorosłych. Uczestnicy będą mieli okazję skonfrontować z wiedzą psychologiczną swoje doświadczenie zawodowe. Będzie tu także miejsce na przećwiczenie pewnych specyficznych umiejętności związanych ze sposobem kontaktowania się z osobami w różnym wieku.
Coaching a psychoterapia – klient czy pacjent - mgr Piotr Pawłowski
warsztat – 20 godzin, 3 ECTS
Celem zajęć jest zwiększenie świadomości różnic pomiędzy różnymi formami pomagania takimi jak coaching i psychoterapia, wyczulenie na symptomy zaburzeń sugerujących zaburzenie psychiczne oraz zasady współpracy pomiędzy różnymi specjalistami
Tematyka warsztatu obejmie następujące poniżej wymienione zagadnienia.
Zjawiska psychologii społecznej w coachingu - dr Rafał Stefański
warsztat – 22 godziny, 3 ECTS
Celem zajęć jest powiązanie zjawisk opisywanych w psychologii społecznej z praktyką coachingu związaną z pracą z zespołami oraz klientami indywidualnymi, zwiększenie zrozumienia procesów zachodzących miedzy ludźmi oraz możliwości wpływania na nie.
Coach w organizacji - dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik, prof. ucz./ dr Jan Jędrzejczyk/ mgr Piotr Pawłowski
warsztat – 10 godzin, 2 ECTS
W ramach zajęć omawiana będzie specyfika realizacji coachingu w organizacji – zastosowania i zasady realizacji projektu coachingu (przygotowanie i wdrożenie projektu). Dyskutowana będzie także postawa i działania coacha, przy wykorzystaniu przykładów i studiów przypadków. Celem zajęć jest wskazanie wypracowanych rozwiązań realizacji projektów coachingu w organizacjach. Omówione zostanie wpływ ustalonej współpracy z przedstawicielami organizacji oraz kontraktu z klientem zawieranego na początku coachingu, także związek umowy z firmą na usługę, kontraktu z klientem i zasad etycznych w coachingu na skuteczność realizacji coachingu. Pokazane zostaną różne konteksty wykorzystania coachingu w organizacji i specyfika ich realizacji.

 

Zastrzegamy sobie możliwość zmiany terminu zajęć z powodu nieprzewidzianych okoliczności (np. nagłej choroby wykładowcy).

 

Rok akademicki 2025/2026

Zajęcia standardowo odbywają się w godz. 9.30-12.45 i 14.15 – 17.30.

Semestr I    

Terminy zjazdów:

4-5.10.2025 r.

25-26.10.2025 r.

15-16.11.2025 r.

29-30.11.2025 r.

13-14.12.2025 r.

10-11.01.2026 r.

24-25.01.2026 r.

Semestr II

Terminy zjazdów:

21-22.02.2026 r.

07-08.03.2026 r.

21-22.03.2026 r.

11-12.04.2026 r.

25-26.04.2026 r.

09.05 -10.05.2026 r.

Plan studiów

Kierownik studiów podyplomowych:

mirosława huflejt-łukasik zdjęcie

dr hab. Mirosława Huflejt-Łukasik prof. ucz.

Prezes Zarządu CC Innovation. Twórczyni metody usług dla organizacji Multi-Level Concept oraz Szkoły Coachingu i Pracy z Grupami MLC. Pionierka coachingu w Polsce, senior coach i superwizor The European Coaching Federation (EuCF), akredytowany coach i superwizor Izby Coachingu. Laureatka nagrody „Skrzydła za dbałość o standardy coachingu” przyznanej – podczas Gali z okazji 15-lecia coachingu w Polsce – przez całe środowisko coachów: Stowarzyszenie Coachów Polskich, Izbę Coachingu, ICF (International Coach Federation) i EMCC (European Mentoring and Coaching Council).

Pracownik Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, autorka studiów podyplomowych – ,,Coaching w organizacji” oraz współautorka studiów ,,Psychologia w coachingu”, ,,Psychologia w praktyce – efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym” oraz realizowanych na ALK ,,Coaching zespołów w podejściu MLC’’. Ponadto wykładowca na studiach: ,,Psychologia zachowań rynkowych”, ,,Psychologiczne podstawy komunikacji medialnej”, ,,Psychologia dla liderów” oraz w Wydziale Zarządzania ,,Doradztwo zawodowe”. W SWPS prowadziła zajęcia na studiach podyplomowych ,,Psychologia klienta w marketingu usług”, ,,Praktyczna psychologia społeczna”, ,,Metodyka i psychologia zarządzania projektami”, a na UMCS – w ramach studiów ,,Coaching i mentoring”. Prowadziła też zajęcia w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN na studiach ,,Executive Doctor of Business Administration Program”.

Ponad 25 lat pracuje z klientem indywidualnym oraz z zespołami, zarządami firm i kluczowymi menedżerami w organizacjach. Wspiera klientów konsultacjami specjalizując się w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, w tym pozyskiwaniem odpowiednich pracowników i efektywnością ich pracy, rozwiązywaniem problemów, także w obszarze wyznaczania kierunku firmy – wizji i strategii, planowania i wdrażania zmian w organizacji. Prowadzi coaching indywidualny i zespołowy, a także szkolenia dotyczące tworzenia zespołów i kierowania nimi, rozwijające umiejętności z zakresu komunikowania się, rozwiązywania trudnych, konfliktowych sytuacji, organizowania czasu pracy, radzenia sobie ze stresem.

W swojej pracy jest nastawiona przede wszystkim na dostarczanie konkretnych, potrzebnych kompetencji oraz wspieranie potencjału istniejącego w ludziach. Zajmujące są dla niej te dziedziny i sytuacje, w których można twórczo zastosować psychologiczne metody dla budowania konkretnych, lepszych rozwiązań.

prof. dr hab. Bogdan Zawadzki
bogdan zawadzki zdjęcieProfesor doktor habilitowany, profesor zwyczajny Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Opublikował prace z zakresu psychologii różnic indywidualnych: psychologii temperamentu i obszarów pokrewnych – diagnostyki psychologicznej, genetyki zachowania oraz traumatycznego stresu. Najnowsze badania dotyczą wpływu katastroficznych wydarzeń na zdrowie psychiczne osób poszkodowanych oraz terapii zaburzeń pourazowych.

dr Dorota Kobylińska
dorota kobylińska zdjęcieOd roku 2003 adiunkt na Wydziale Psychologii UW (absolwentka tego wydziału oraz Zarządzania i Marketingu na SGH). Wykładowca, trener oraz coach biznesu.

Prowadzi zajęcia z zakresu psychologii osobowości, emocji i motywacji oraz pracy z grupą. Jej zainteresowania naukowe dotyczą głównie psychologii emocji (w tym: emocji nieświadomych oraz mózgowych mechanizmów emocji), regulacji emocji, wspierania rozwoju osobowości.

Brała udział w ponad trzydziestu psychologicznych konferencjach międzynarodowych i krajowych. Członek European Association of Social Psychology, Society of Personality and Social Psychology oraz Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej. Specjalizuje się w szkoleniach z komunikacji interpersonalnej, inteligencji emocjonalnej oraz motywacji.

dr Rafał Stefański
rafał stefański zdjęcieDoktor psychologii, trener umiejętności miękkich, konsultant, coach.

Jako pracownik Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego w latach 1988-1998 prowadził badania i zajęcia dydaktyczne w obszarach neuropsychologii społecznej, psychologii społecznej oraz psychologii organizacji i pracy. Od roku 1990 trener umiejętności miękkich (m.in. negocjacje i rozwiązywanie konfliktów, rozwiązywanie problemów, praca zespołowa, kierowanie i przywództwo). Jako konsultant wspiera organizacje w tworzeniu, wdrażaniu i rekonstrukcji systemów zarządzania zasobami ludzkimi. Pracuje jako coach, a także facylitator (sesji strategicznych, procesu rozwiązywania problemów, sesji kreatywności, budowania scenariuszy strategicznych a także debat i konsultacji społecznych). Jest autorem dydaktycznych gier symulacyjnych (negocjacje, podejmowanie decyzji, rozwiązywanie problemów, praca zespołowa). Prowadzi wykłady i ćwiczenia na Uniwersytecie Warszawskim, Politechnice Warszawskiej i Akademii Leona Koźmińskiego.

mgr Piotr Pawłowski
piotr pawłowski zdjęcieCoach, trener i konsultant CC Innovation. Absolwent i pracownik Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył dwuletni kurs z zakresu wspierania rozwoju psychologicznego ludzi przy Ośrodku „Synapsis”. Certyfikat Mistrza NLP zdobył w Polskim Instytucie NLP. Posiada Europejski Certyfikat Psychoterapii (ECP). Certyfikowany coach MLC. Akredytowany coach i superwizor Izby Coachingu.

Współpracował z Warszawską Grupą Konsultingową Sp. z o. o. jako konsultant, członek zespołu prowadzącego audyty menedżerskie oraz kierownik projektu badań satysfakcji pracowniczej. Udziela konsultacji w obszarach dotyczących selekcji, rekrutacji, budowania zespołów.

Prowadzi coaching w organizacjach. Z menedżerami różnych szczebli pracował nad rozwojem konkretnych umiejętności menedżerskich, zarządzaniem emocjami, autoprezentacją. Z zespołami pracował nad rozwiązywaniem konfliktów, optymalizacją współpracy, tworzeniem wspólnej wizji. W coachingu osobistym wspierał klientów w procesie zmian życiowych, planowaniu ścieżki kariery, radzeniu sobie ze stresem.

Od wielu lat pracuje jako trener. Prowadzi szkolenia poświęcone nawiązywaniu kontaktu, przywództwu, asertywności, autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej w sytuacjach problemowych, inteligencji emocjonalnej.

W Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego prowadzi zajęcia dla studentów specjalizacji „Psychoterapia” oraz warsztaty na studiach podyplomowych „Coaching w organizacji”, “Psychologia zarządzania personelem”, „Psychologia dla liderów”. Współpracował również ze Szkołą Wyższą Psychologii Społecznej jako wykładowca i trener, m.in. prowadząc zajęcia na studiach podyplomowych „Metodyka i psychologia zarządzania projektami”, “Praktyczna psychologia społeczna”, a także zajęcia z psychometrii na studiach magisterskich. W CC Innovation prowadzi m.in. zajęcia w ramach Szkoły Coachingu i Pracy z Grupami MLC.

W pracy z ludźmi nastawiony na wsparcie w poszukiwaniu nowych perspektyw i naukę umiejętności. Pamięta o sile pozytywnych emocji.

dr Jan Jędrzejczyk

Coach, trener, konsultant w CCInnovation, certyfikowany Coach MLC, psychoterapeuta w podejściu neurolingwistycznym, członek Intelligence Cognition Emotion LAB na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pracuje jako coach m.in. z podnoszeniem własnej efektywności, wzmacnianiem pewności siebie, budowaniem determinacji do osiągania celów, dbaniem o równowagę życiową, ograniczaniem stresu i planowaniem kariery oraz jako psychoterapeuta wspierając osoby doświadczające trudności psychicznych. Pracuje eklektycznie, korzystając z różnorodnych technik psychoterapeutycznych i coachingowych. W ten sposób stara się za każdym razem dopasować metody pracy do indywidualnych potrzeb osoby. W pracy zależy mu na prawdziwych i trwałych efektach u klientów, dlatego opiera ją o wiedzę naukową. Od lat zafascynowany psychologią i jej zastosowaniami we wprowadzaniu zmian. Przekuwa najnowsze badania naukowe w praktykę, by służyły budowaniu lepszego życia. Na Wydziale Psychologii Uniwersytetu zajmuje się badaniami naukowymi nad uwarunkowaniami siły woli oraz prowadzeniem zajęć dotyczących m.in. psychologii motywacji i coachingu wielopoziomowego na studiach magisterskich i podyplomowych.